top of page

Dietari de Carnaval

Writer: Aleix TeixéAleix Teixé

La segona part del dietari de Nadal es va autodestruir per accident. Qui sap si algun dia la podrem recuperar... Però, de moment, he aconseguit fragments dispersos del Carnaval.

En Josep Maria disfressat de pirata

24 de febrer de 2025


8:45 h Els meus pares han perdut definitivament el cap. M’han posat un mitjó de cada color i, quan els hi he dit, han dit que avui tocava anar així.


9:11 h No són només els meus pares. Tots els nens de l’escola anem igual. Els adults estan per tancar-los.

Tot plegat, tampoc em sorprèn gaire... El món en general dona senyals d’haver perdut el nord. Entre multimilionaris amb motoserres i gent amb tendència a aixecar massa la maneta extremadament cap a la dreta, confondre’s de mitjons sembla, fins i tot, un efecte secundari acceptable.


10:33 h Les mestres ens han presentat el Rei Carnestoltes... Potser sí que estem vivint en una simulació i tothom ha perdut la xaveta.

Que ningú ha vist que és una p*ta escombra al revés!?


10:45 h Pel que he entès, aquesta setmana hem de fer cas al senyor Escombra del Revés i seguir unes normes... diguem-ne peculiars.


25 de febrer de 2025


8:47 h L’amant del recollidor ha decidit que avui tocava portar un pentinat divertit.

Fa uns mesos el meu pare li va tallar el cabell a la mare... allò sí que era un pentinat divertit.

Han considerat que la millor opció era fer-me una cresta de cuetes i pintar-me-la de verd.

Quan siguin grans, els apuntaré a un viatge etern de l’IMSERSO.


27 de febrer de 2025


8:50 h Avui, per fi, he aconseguit el que feia tant de temps que intentava. Cada matí, lluitant, plorant i marranejant... I avui ha estat el dia!

Quedarà registrat com un dia històric: M’han deixat anar amb pijama a l’escola!!!


9:00 h Tots els nens van amb pijama.Ha estat una altra norma del Recull-brutícia.

No he tingut cap mèrit.

No ho puc considerar una victòria.


28 de febrer de 2025


8:49 h Per fi s’acaba aquesta setmana boja. Almenys m’han deixat escollir de què volia disfressar-me... tot i que no han fet exactament el que vaig demanar.

Jo vaig dir clarament que volia anar de pirata com en Rubble (el gos constructor de la Patrulla Peluda).

Només m’han disfressat de pirata.

No de Rubble.

 

Comments


bottom of page